dimecres, de juliol 06, 2005

M'agraden els ... Solaris

Sóc fan de Solaris, sí, sí, de Solaris. Molts pensareu que ja m'he tornat boig i que m'agrada el pesto i el pebrot, doncs no. Res, que no, que no és això. El Solaris és un cotxe brutal, ostia, brutal!, mai a la vida he vist cap cotxe com aquest. Aquesta és el cotxe, genial:



L'altra que també m'ha deixat de pedra és el Corona, crec que és més potent que el Solaris, aquest:




Tu Eric que com jo saps què és construir un cotxe d'aquests i dotar-lo d'un mínim d'intel·ligència sabràs la feinada que hi ha per aconseguir un espèciment així. No sé si nosaltres podriem fer això...

Tot això podeu trobar-ho a la seva web Team Cosmos, aquesta gent ha construit aquests cotxes i molts més. A la mateixa web també hi han videos que són espectaculars: partides de futbol entre cotxes, campionats de sumo.... No obstant, els videos més espectaculars que he vist són els que he trobat a Google Video (entre que no funciona flickr ara mateix, el gestor de pujades de blogger és una merda i google video amaga les adreçes us poso els links i ho mireu volsatres mateixos).

Solaris vs Not Manic

Solaris vs Tammy Dumptruck

Espero Jofre que a tu et serveixi d'algo això, a veure si al PFC feu uns cotxes millors que aquests ;-).

2 Comments:

At 6:11 p. m., Anonymous La noia "tremenda" de l'altre dia said...

Ei m'agrada molt la teva web. És brutal!

 
At 12:51 a. m., Anonymous Roulette Online said...

This theme is simply matchless

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home