dissabte, de maig 14, 2005

Sobre els Illuminati

L'Oriol em pregunta per què em va fer por parlar dels Illuminati ahir. Bé, estava llegint algunes de les profecies d'aquesta societat secreta i es veu que els talls de llum són senyals importants entre els Illuminati per comunicar-se grans fites aconseguides, algunes de les profecies les podeu trobar aquí. Desconec la relació que hi ha entre aquestes profecies i el que són realment aquestes societats secretes, vull dir que no se si els membres de les sectes accepten aquestes profecies però jo vaig llegir allò.

Doncs aquí em va agafar la por, vaig pensar: si els Illuminati es comuniquen per talls de llum i tot això, aquí a Catalunya deu ser una cosa espectacular les fites que es compleixen perquè de talls de llum n'hi ha cada dos per tres. Per tant, i a falta de més informació, i per por que em tornin a fotre un altre tall de llum, deixem el tema aquí.

Si voleu informació històrica i més seriosa sobre els Illuminati i altres grups religiosos passeu-vos per aquí.

1 Comments:

At 11:12 a. m., Anonymous Anònim said...

Si, probablement per la qual cosa es

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home